فرمانده تیپ۳۶انصارالمهدی( عج):

دشمن شناسی و ايستادگی در برابر فتنه از ويژگی‌های حماسه ۹دی است

زنجان- فرمانده تیپ۳۶انصارالمهدی( عج) با بیان اینکه دشمن شناسی و ايستادگی در برابر فتنه از ويژگی‌های حماسه ۹دی است گفت: اهمیت حماسه عظیم ۹ دی بصیرت بی نظیر مردم بود و این روز به یک حقیقت بالنده در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۶۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

 

دشمن شناسی و ايستادگی در برابر فتنه از ويژگی‌های حماسه ۹دی استبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۹ دی سردار محمدرضا عباسی با اشاره به اهمیت ۹ دی اظهار داشت:این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید و اهمیت حماسه عظیم نه دی بصیرت بی نظیر مردم بود.

وی بیان کرد: حماسه مردم بصیر ایران اسلامی در این روز آن‌قدر زنده، مؤثر، الهام‌بخش و دارای امتداد تأثیر و ماندگاری است، که نه‌تن‌ها قابل کتمان و فراموش شدن نیست، بلکه به یک حقیقت بالنده در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی (عج) زنجان، دشمن شناسی و ایستادگی در برابر فتنه را ویژگی حماسه ۹دی دانست و گفت: ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب و استقرار نظام، با توطئه‌های زیادی مواجه شدند و برخی از آن‌ها مختصات فتنه را داشتند و در همه این وقایع، با درک درست از دشمن و تحلیل درست از تهدیدات، در سایه تدابیر امام و رهبری، از آن‌ها عبور کردند.

این مقام مسئول افزود: هرچند نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای بسیاری تقدیم کرده و هزینه‌های زیادی متحمل شد، اما درس‌ها و تجربیات ارزشمندی کسب کرد که ضریب هوشمندی این ملت را افزایش داد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹دی زلزله سیاسی بر پیکره جریان نفاق و فتنه بود، گفت: این حماسه در حقیقت یک بار دیگر اثبات کرد که ایرانیان ولایتمدار همواره بر پایه اندیشه‌های ناب امام (ره) و مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار عباسی عنوان کرد: ما به عنوان مسئولان نظام باید این فضا را بهتر شناخته و اتفاقات اخیر را در جامعه تشریح و با اقتدار لازم ضمن خدمت به مردم از نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، دفاع کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۳۶انصارالمهدی (عج) گفت:حماسه ۹ دی دفاع ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
آخرین اخبار