استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه طرح نهضت ملی مسکن در ایلام شتاب گرفته است، گفت: با اهتمام دستگاه‌های مرتبط استان از جمله راه و شهرسازی ۳۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال در استان ایلام ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۱۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان چوار پس از بازدید از چندین پروژه سپس از بوستان کتاب و جاده سلامت شهر چوار بازدید کرد و جریان پیشرفت فیزیکی این دو پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از این دو پروژه، گفت: ۱۴ میلیاردتومانی از محل ارزش‌افزوده و اربعین به چوار اختصاص یافت و باز هم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به این شهرستان کمک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از قِبل انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام، وارد استان می‌شود، افزود: این مطالبه مهم مردمی پس از سال‌ها در این دولت محقق شد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: سال گذشته از محل اربعین ۴ میلیارد تومان به چوار اختصاص یافت.

به گفته استاندار ایلام به برکت اربعین طی دو سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های استان هزینه شد که ۵ هزار میلیارد تومان مربوط به محور‌های مواصلاتی استان بوده است.

بوستان کتاب شهر چوار فاز نخست آن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و پیش‌بینی می‌شود فاز دوم آن از محل اعتبارات عمرانی و جاری تا پایان سال تکمیل می‌شود.

جاده سلامت این شهر نیز به طول یک کیلومتر فاز اول آن با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن در دستور کار است.

بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر دکتر بهرام‌نیا به شهرستان چوار است

ارسال نظرات
آخرین اخبار