خبرهای داغ:

مشارکت مهمترین کلید واژه انتخابات است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان:اشاره به اینکه مشارکت مهمترین کلید واژه انتخابات است گفت: لزوم فراهم شدن همه زیرساخت‌ها برای حضور با مشارکت بالای مردم نیاز است
کد خبر: ۹۵۶۶۰۱۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: عصر امروز در نشست روشنگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان روح الله قاسمی خشاب در جمع بسیجیان و فرماندهان بخش زیدون افزود:
انتخابات پشتوانه ای برای نظام است که برای نظام ایجاد قدرت خواهد کرد و این قدرت در عرصه حفظ منافع نظام در منطقه و فرامنطقه ای و سرنوشت جامعه اثر گذار خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: امروز مقام معظم رهبری، علمدار جمهوری اسلامی است و اهمیت این انتخابات به حدی بوده که ایشان از اول سال‌جاری، تاکید بر حضور پرشور همه مردم ایران در انتخابات اسفند ماه را داشتند.
 وی ضمن اشاره به اینکه مشارکت مهمترین کلید واژه انتخابات است افزود:، لزوم فراهم شدن همه زیرساخت‌ها برای حضور با مشارکت بالای مردم است
وی گفت: محور اصلی انتخابات مردم است و ما به عنوان مجریان انتخابات باید بستر حضور باشکوه مردم را هم به لحاظ امکانات و هم از طریق اعتمادسازی فراهم کنیم.
قاسمی خشاب گفت: انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام است که برای نظام ایجاد قدرت خواهد کرد و این قدرت در عرصه حفظ منافع نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای و سرنوشت جامعه اثر گذار خواهد بود.
وی افزود: این رویداد بزرگترین فرصت برای افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و ایفای نقش مردم در راستای رویداد حساس جامعه است.

مسول بازرسی و نظارت ناحیه بسیج بهبهان :
بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.
سرهنگ مهدی سالارپور بیان داشت:
حضور تفکرات مختلف در برهه‌های مختلف در عرصه مدیریت کشور چه در قوه مقننه و چه در قوه مجریه نشان داده که مردم حرف نهایی را می‌زنند و انتخاب و نگاه نهایی از آن مردم است.
وی ادامه داد:
حال کشور در شرایطی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرارگرفته که دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو شده و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.
وی با بیان اینکه از سوی دیگر مردم نیز باید مجاب شده و درک کنند که تنها راه اصلاح امور حضور در پای صندوق رأی است، گفت: ابزاری که می‌تواند اراده و خواسته مردم را تحقق بخشیده و عملیاتی کند صندوق رأی است و با نیامدن مردم پای صندوق مشکلی حل نخواهد شد.
مسول نظارت و بازرسی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان افزود:
بدون شک انتخابات پیش رو با قدرت و شکوه برگزار خواهد شد اما به نظر می‌رسد آنچه از همه‌چیز برای افزایش مشارکت مهم‌تر است تبیین اهمیت حضور مردم در صحنه خواهد بود.
وی گفت: انتخابات ؛ رویدادی اساسی است که روح تازه و شور و تحول نوینی ، به کالبد جامعه می دمد. عنصر انتخابات و رای و اراده مردم در زمره ی اجزای جدایی ناپذیر نظام اسلامی می باشد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها