خبرهای داغ:

فضای مجازی به محلی برای ترویج سیاه نمایی علیه کشور تبدیل شده است

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ناامیدی در میان مردم و جوانان را راهبرد کنونی دشمن دانست و گفت: فضای مجازی به محلی برای ترویج اخبار منفی و سیاه نمایی کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۳۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

به گزار خبرگزاری بسیج دزفول سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور سه شنبه شب در نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله دزفول افزود: امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای کشور بیش از هر زمانی دیگر ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای مشت محکم زدن به دهان دشمن است.

ایجاد ناامنی راهبرد دشمن علیه ایران اسلامی است

سردار شاهوارپور گفت: شهدای انتظامی برای اعتلای کشور تا پای جان ایستادند و با بذل جان، امنیت و آرامش را به مردم و کشور هدیه دادند.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: برگزاری یادواره شهدا تاسی گرفتن از شهدا برای ادامه دادن راه آنهاست.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این نظام و کشور بعد از انقلاب اسلامی، ایجاد ناامنی در ایران را در دستور کار قرار دادند.

سردار شاهوارپور ایجاد ناامنی را راهبرد مستکبران عالم علیه کشورهای آزادی خواه دانست و ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین که در بدترین شرایط در غزه زیر صدها تن بمب و موشک به شهادت می‌رسند نمونه‌ای از خوی وحشی این مستکبران است.

وی افزود: ایجاد رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی برای غارت منطقه و سلب آرامش کشورهای اسلامی است.

شهدای انتظامی، فتنه ناامنی را با بذل جان خنثی کردند

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: ناامنی در مرزها و شهرها ۲ مولفه مهم دشمن برای ناامن کردن کشور بود که این راهبردها از ابتدای پیروزی انقلاب مورد توجه دشمنان ایران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ترور شخصیت‌های اصلی نظام در اوایل انقلاب، حمله به مقرهای حاکمیتی و مردم و تلاش برای ایجاد هرج و مرج اقداماتی بود که برای ناامن کردن کشور و به شکست کشاندن انقلاب اسلامی طراحی شد.

سردار شاهوارپور افزود: نیروهای کمیته انقلاب از جمله نخستین نیروهای اعزامی به جبهه‌های جنگ تحمیلی بود که در کنار مرزنشینان، عشایر، بسیج و سپاه در کنار دفاع از امنیت شهرها، به دفاع از کشور پرداختند.

وی تصریح کرد: دزفول در دوران دفاع مقدس به طور مداوم زیر باران موشک‌های دشمن بودند و در چنین شرایطی حفظ امنیت داخلی شهر اهمیت داشت.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: زنان و مادران این مرز و بوم عفیفانه زندگی کرده و می‌کنند و حجاب را با عقیده انتخاب کردند به همین دلیل ترویج بی حجابی در کشور اسلامی هرگز محقق نمی‌شود.

وی افزود: فرماندهی انتظامی در راه برقراری امنیت و مبارزه با مخلان امنیت و آسایش مردم شهدای فراوانی را تقدیم کرده است.
برخلاف تبلیغات دشمن، جوانان همچنان پای کار انقلاب و کشور هستند

سردار شاهوارپور انقلاب اسلامی را نظامی مردم پایه دانست و تصریح کرد: حمایت از مستضعفان، تبعیت از ولایت فقیه و دفاع از مقدسات ویژگی‌های پلیس ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت در کشور با فدای جان‌های مقدسی رقم خورده است افزود: شهدا قهرمانان جاوید تاریخ هستند که جامعه در طول تاریخ مدیون این شهداست.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه جوانان امروز، برخلاف تبلیغات دشمن پای کار انقلاب هستند ادامه داد: امروز به دست قدرتمند جوانان و دانشمندان کشور، ناامنی از پشت دیوارهای شهرهای کشور به ۲ هزار کیلومتر عقب تر رانده شده است.

وی تصریح کرد: یمن مظلوم و مقاوم، هشت سال توسط موشک‌های مدرن غربی به دست عربستان بمباران شد ولی امروز به قدرتی در منطقه تبدیل شده است که می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار