امام جمعه شهرری:

عناوین دکتر، مهندس سردار و غیره اعتباری است و تمام می شود باید خدمتی برای مردم انجام شود که قیامت در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم

امام جمعه شهرری، گفت: جلسات تکریم و معارفه باید مایه درس و عبرت باشد؛ این عناوین دکتر، مهندس، سردار ، سرلشکر و غیره عناوینی اعتباری است و تمام می شود باید تلاش بر این باشد که کار و خدمتی برای مردم انجام شود که فردای قیامت در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۴۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

 

حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، در آئین تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران  گفت: دی ماه غم بارترین ماه های سال است چرا که در این ماه حوادثی از جمله شهادت سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی امپریالیسم جهانی و شهادت سردار سیدرضی موسوی از سوی رژیم صهیونیستی همراه شد. وی اظهار داشت: سپاه خارچشم دشمنان انقلاب اسلامی است و به حق  امروز قدرت و عزتی که ما در سطح جهان داریم به برکت سپاه است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولیت های دنیایی کوتاه است و یک سال کمتر یا بیشتر تمام می شود مهم این است که در پایان مسئولیت خدمتی کرده باشیم و گرهی از مشکلات مردم باز کرده باشیم.

وی تاکید کرد: جلسات تکریم و معارفه باید مایه درس و عبرت باشد؛ این عناوین دکتر  مهندس سردار و سرلشکر و غیره عناوین اعتباری است و تمام می شود باید تلاش بر این باشد که کاری و خدمتی برای مردم انجام شود که فردای قیامت در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین   شاهچراغی افزود: سردار ذوالقدر فردی با مطالعه است و با تدبیر و مدیریت بسیار خوب عمل کرد و در این مسئولیت کارهای مهمی انجام داد. سردار ولی زاده نیز در هرجایی بود خوش درخشید و امیدواریم خداوند توفیق دهد در خدمت این نهاد مقدس آنچه در توان دارد بکار بگیرد.

  امام جمعه شهرری، درپایان با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمنان داخلی و خارجی تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی بکار گرفته اند و بگونه ای وانمود کرده اند که هیچ کاری برای توسعه و پیشرفت و رفاه مردم صورت نگرفته است. وی افزود: یک محبت و برادری بین سپاه و ائمه جمعه حاکم است و براساس تکلیفی که مقام معظم رهبری بر دوش ما گذاشته اند، باید نسبت به مشارکت حداکثری مردم برای حضور پرشور در انتخابات تلاش کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار