مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

تکریم خانواده شهدا موجب استحکام و پایداری نظام می‌شود

حجت الاسلام ابوذر شاد با بیان اینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت، انقلاب و نظام دارند، گفت: تکریم خانواده شهدا موجب استحکام و پایداری نظام و انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۰۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

 

خانواده شهدا، حق بزرگی بر گردن ملت، انقلاب و نظام دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج، از دشتستان، حجت الاسلام و المسلمین ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، به همراه فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب شهر آبپخش از چندین خانواده شهید سرکشی کردند.

حجت الاسلام شاد با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء، با بیان اینکه شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده، گفت: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.


او با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا موجب استحکام و پایداری انقلاب و نظام می‌شود، اظهار کرد: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و انقلاب و نظام دارند.


حجت الاسلام ابوذر شاد، دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا را یک وظیفه و یک توفیق الهی دانست و اضافه کرد: عزت، امنیت و اقتدار این مرزوبوم در جهان دستاورد مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شاهد و ایثارگر است.


این مقام مسئول، اطاعت محض از ولایت فقیه و استکبارستیزی را در رأس وصایای شهدا دانست و بیان کرد: خانواده شهداء فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.


وی در این دیدار، عنوان کرد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید دیدار با خانواده‌های شهداء و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات