رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندار کهگیلویه از طرح‌های عمرانی و اقتصادی بخش دیشموک بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۷۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از طرح پل رودسمه که حدود ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارد، با بیان اینکه با تخصیص بودجه‌ای معادل ۱۴ میلیارد تومان از منابع راهداری استان به این طرح، پیمانکار مطالبات خود را دریافت خواهد کرد، گفت: پیمانکار متعهد شد که هر چند به صورت محدود، زمینه عبور و مرور مردم در زمستان را بر روی این پل تا تکمیل آن فراهم کند. 
جهانگیر شاهینی همچنین در بازدید از طرح بزرگ اقتصادی پمپاژ رود سمه که به منظور تامین آب کشاورزی هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های حومه غربی پیش بینی شده است تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تخصیص بودجه جهت راه اندازی این طرح اندیشیده شده است و با راه اندازی و استفاده از این پمپاژ زمینه اشتغال مردم منطقه و جلوگیری از کوچ روستائیان به شهر‌ها و استان‌های همجوار فراهم می‌شود.
وی همچنین در بازدید از پل تنگ چویل گفت: هم اکنون عملیات تعریض و بازگشایی ونیز اصلاح نقاط حادثه خیز از پل بریم در شهرستان باشت آغاز شده است و درآینده نزدیک امتداد این مسیر در محور تنگ چویل اصلاح و تکمیل خواهد شد. 
شاهینی در بازدید میدانی از چند طرح بهداشتی در دیشموک اضافه کرد: تمهیدات لازم برای تجهیز بخش‌های تریاژ و سی پی آر و همچنین تامین یک دستگاه آمبولانس برای مرکز بهداشتی و درمانی این شهر نیز فراهم شده است.
در این بازدید مدیران کل جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، راهداری، فرماندار کهکیلویه و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان حضور داشتند.

بازدید میدانی از تصفیه خانه فاضلاب در مناطق محروم دیشموک، سالن ورزشی چند منظوره روستای درغک، طرح‌های روستای اسفندان و پارک اسکان شهر دیشموک از دیگر مناطق بازدید شده در این سفر بود.

در این بازدید مدیران کل جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن ، نوسازی مدارس، و فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان کهگیلویه رئیس سازمان برنامه و بودجه را همراهی کردند.

بخش دیشموک یکی از محروم‌ترین بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد دارای یک شهر و ۹۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۳ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری دهدشت قرار دارد‌.

بازدید جمعی از مدیران کل استان از طرح‌های عمرانی دیشموکبازدید جمعی از مدیران کل استان از طرح‌های عمرانی دیشموکبازدید جمعی از مدیران کل استان از طرح‌های عمرانی دیشموکبازدید جمعی از مدیران کل استان از طرح‌های عمرانی دیشموک

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار