مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در سال جاری ۹ هزار و ۷۰۰ مورد سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در قالب طرح سپاس انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۸۷
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، صبح دوشنبه ۴ دی‌ماه در جلسه شورای معاونین با اشاره به اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، گفت: در سال جاری بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناطق مختلف استان انجام شده و قرار است تا پایان سال تعداد دیدارها به ۱۳ هزار مورد برسد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام افزود: مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تکریم ارباب‌رجوع، سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، حل مشکلات معیشتی، پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال و...است.

 

وی ادامه داد: سفرهای شهرستانی برای بررسی میدانی مشکلات حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت هفتگی در استان انجام می‌شود.

 

اسدی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به‌روز تکریم مادران و همسران شهدا، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اندیشیده شده است.

ارسال نظرات