مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

توزیع 7 هزار بسته یلدایی در بین مددجویان زنجانی

زنجان - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال به همت خیرین، مراکز نیکوکاری و همت امدادگران 7 هزار بسته در قالب پویش یلدای مهربانی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۶۵
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

توزیع 7 هزار بسته یلدایی در بین مددجویان زنجانی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، روح اله صالحی اظهار داشت: به مناسبت شب یلدا و با هدف مشارکت دادن خیرین در بهره‌مند کردن نیازمندان از عایدات این مناسبت، پویشی به نام یلدای مهربانی راه اندازی کرده بود که تدارک بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های مددجو هدف اصلی این پویش بود‌.


وی با اشاره به اینکه امسال به همت خیرین، مراکز نیکوکاری و همت امدادگران ۷ هزار بسته در قالب پویش یلدای مهربانی بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد: امسال ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان به پویش "یلدای مهربانی" کمیته امداد پیوستند و در جمع آوری و توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان استان با کمیته امداد مشارکت داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همراهی خیران با کمیته امداد در تهیه این بسته‌ها برای نیازمندان قدردانی کرد افزود: مردمی سازی مدیریت خیر و انفاق از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد بوده و با همین رویکرد تلاش می‌شود زمینه مشارکت بیشتر خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد با اجرای طرح‌های خیرخواهانه و داوطلبانه تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه شماره آنی پرداخت در این پویش ۸۸۷۷*۰۲۴# است گفت: همچنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ اختصاص به این کار دارد.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
آخرین اخبار