سیزدهمین جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی تیپ 48 فتح و تجلیل از رده های برتر این یگان در حسینیه امام جواد (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۲۳
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این آیین صبح امروز با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید الله بخش موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 48 فتح، سرهنگ زریر فرضی زاده مسئول معاونت بازرسی سپاه فتح و جمعی از رزمندگان و کارکنان تیپ 48 فتح برگزار شد.

فرمانده تیپ 48 فتح در این آیین از حمایت های نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از این یگان و حضور فعال در برنامه های تیپ 48 فتح تقدیر کرد و گفت: رزمندگان جان برکف تیپ 48 فتح در طول دوران دفاع مقدس و همچنین سال های اخیر از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع کرده اند و اجازه تعدی و تجاوز دشمن به این جزیره امن را نمی دهند.

سردار حسن حکمتیان افزود: تیپ 48 فتح متناسب به تهدیدات دشمن  وارد میدان می شود و در حوادث غیرمترقبه و عرصه سازندگی و محرومیت زدایی در سراسر کشور به خدمات رسانی می پردازد و نماد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان کرد: سراغ تیپ 48 فتح و خدمات رزمندگان این یگان را باید از کردهای کردستان، ترک های آذربایجان، اعراب خوزستان و بلوچ های سیستان و بلوچستان گرفت و شناخت.

سردار حکمتیان در ادامه به ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ سایبری دشمن اشاره کرد و گفت: هر کدام از نیروهای تیپ 48 فتح در این عرصه یک رزمنده تمام عیار هستند و سربازان، بسیجیان و گردان های امام حسین ع در حوزه جنگ سخت و جنگ نرم آماده نقش آفرینی اند. 

فرمانده تیپ 48 فتح ابراز داشت : تمام تلاش مسئولان بالادستی بر این است که این یگان در بالاترین سطح از آمادگی  دفاعی و نظامی قرار داشته باشد و در این راستا نیروهای جوان و با انگیزه تیپ آماده اجرای ماموریت های مهم هستند.

وی به سیزدهمین جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی تیپ 48 فتح و تجلیل از رده های برتر اشاره کرد و افزود: بر اساس ارزیابی های انجام شده از گردان های رزم، پشتیبانی و گردان های امام حسین ع، برخی از آنها در سطح استانی و برخی در سطح کشوری تجلیل شدند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین از فرمانده شجاع و رزمندگان غیور تیپ 48 فتح تقدیر کرد و گفت: خداوند متعال عنایت خاصی به این عصر و زمان کرده است و با طلوع خورشید تابان ولایت، ارزش ها نیز طلوع کرده اند.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: در روزگاری که رژیم طاغوت به تمامی ارزش های الهی و دینی پشت کرده بود نظام جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و علیرغم تمامی دشمنی ها و تهدیدها و تحریم ها ثابت کرد که اسلام یک مکتب کارامد است که در عرصه های مختلف می تواند جامعه بشری را به توسعه و پیشرفت برساند و زیر سایه ولایت قله ها را فتح کند.

وی بیان کرد: ما از دولت کفر رها شدیم و در دولت ولایت و اسلام هستیم و جان،مال و آبروی خود را در راه اسلام و ارزش های الهی فدا می کنیم.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حکومت طاغوت همه فرامینش حرام است ابراز داشت: حتی کارهای خیری که حکومت طاغوت انجام می دهد از این جهت که به تقویت حاکمیت ضد دینی می انجامد حرام است.

وی افزود: حکومت جمهوری اسلامی ثابت کرد که حاکمیت اسلام، قرآن و ولایت فقیه چه ظرفیت های پنهان و خفته ای را بیدار می کند و به فعلیت می رساند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن، عظمت ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را به خوبی درک کرده است افزود: به خاطر این اقتدار و عظمت و همچنین ایستادگی در مقابل زورگویان عالم است که دشمن با تمام توان در رسانه ها قصد دارد ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را ناکارامد جلوه دهد.

وی ابراز داشت: آمریکا و کشورهای غربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که منجر به شهادت بیش از 20 هزار نفر از جمله شش هزار کودک و پنج هزار دانش آموز شده است سکوت کرده اند و اگر در سازمان ملل قطعنامه ای در محکومیت این جنایات صادر می شود از اسراییل حمایت می کنند.

آیت الله حسینی گفت: دشمن در جنگ رو در رو شکست خورده است و از سر ناتوانی تمامی زیر ساخت های غزه را از بین می برد و اگر حمایت های آمریکا و کشورهای غربی نبود تاکنون این رژیم جعلی ساقط شده بود.

وی در پایان خطاب به رزمندگان تیپ 48 فتح گفت: شما افسران و رزمندگان برای دفاع از آرمان ها و ارزش های الهی وارد میدان کار و زار می شوید و توجه ویژه به ارزش های جمهوری اسلامی که همان آرمان های الهی است باید سرلوحه کارهایتان باشد.

در پایان این مراسم با اهدای تندیس، لوح سپاس و هدایایی از رده های برتر سیزدهمین جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی تیپ 48 فتح تجلیل شد.

رده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

رده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندرده های برتر جشنواره مالک اشتر در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

 

ارسال نظرات