توزیع اقلام فرهنگی در سیستان

اقلام فرهنگی کتاب و نوشت افزار به تعداد ۱۰۰ عدد به دانش آموران منطقه سیستان با همت گروه جهادی تیپ جهادی مستضعفین توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۲۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

 پرویز کدخدایی مسئول تیپ جهادی مستضعفین در سیستان،  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: این اردوی جهادی دو روزه ۲۸ آذر ماه با حمایت سازمان تامین اجتماعی در دو منطقه محروم زابل و هیرمند مناطقی که یک صد هزار نفر جمعیت دارد برگزار شد.

وی افزود: در این اردو ۱۶ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به ۴۵۰ نفر با ۸۰۰ خدمت، ۱۶۰ خدمت در حوزه زنان و یک خدمت جراحی کردند.

کدخدایی بیان کرد: این اولین اردو در این مناطق بود اما پیش از این در چابهار، کنارک و خاش اردوی جهادی برگزار شده بود، با این وجود استقبال خوبی صورت گرفت. 

مسئول تیپ جهادی مستضعفین در سیستان تاکید دارد که خدمات دندانپزشکی باتوجه به پرهزینه بودن طرفدار بیشتری دارد، از طرفی فقط مردمی که نزدیک محل استقرار یعنی درمانگاه بودند مراجعه کردند و رفت و آمد برای مردم مناطق دورتر پرهزینه است.

این مسئول از توزیع اقلام فرهنگی کتاب نوشت افزار به تعداد ۱۰۰ عدد به دانش آموران خبر داد و تصریح کرد:  خوشحالی چه کودکان و جهادگران در این اردو غیر قابل وصف بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار