هشتاد و دومین جلسه طرح سه شنبه‌های صنعت و معدن استان زنجان

مشکلات ۵ واحد صنعتی در کارگروه‌های زیرساخت، تحقیق و توسعه، تجارت و بازار، امور مالی و بانکی، قوانین و مقرارت و حقوقی بررسی گردید.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۷۴
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان زنجان، هشتاد و دومین جلسه از سلسله جلسات طرح سه شنبه‌های صنعت و معدن استان زنجان در مورخه ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ در محل کلینیک تخصصی بسیج صنعت و معدن استان زنجان برگزار گردید.
هشتاد و دومین جلسه طرح سه شنبه‌های صنعت و معدن استان زنجان
در این جلسه ۵ واحد صنعتی که موضوعات آن‌ها به صورت تخصصی در کارگروه‌های زیرساخت، تحقیق و توسعه (جناب آقای مهندس ناصحی)، تجارت و بازار (جناب آقای مهندس مقدم)، امور مالی و بانکی (جناب آقای مهندس حمیدی)، قوانین و مقرارت و حقوقی (جناب آقای باقری) بررسی گردیده بود به جلسه دعوت شدند.

مشکلات این واحد‌ها در این جلسه که به صورت مشترک با کمیته تخصصی (بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری ذیل کارگروه تسهیل) برگزار میگردد بررسی و راهکار‌ها و مصوبات لازم توسط نماینده تام الاختیار استانداری و نهاد‌های مربوطه صادر گردید.  

در این جلسه، نهاد‌ها و ادارات مربوطه ذیل حضور داشتند: 

کلینیک تخصصی بسیج مهندسین، استانداری، صنعت معدن و تجارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک سپه شورای هماهنگی، اتاق بازرگانی، جهاد کشاورزی، مدیریت شیلات، شهرک‌های صنعتی، بسیج کارگری و کارخانجات، بسیج حقوقدانان، کلینیک کسب و کار، بانک ملت، شهرسازی و عمرانی شهرداری، دامپزشکی، بسیج مهندسین ابهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار