اقدامات عملی برای مقابله با بحران اردبیل انجام شود

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: زنگ خطر بحران آب در اردبیل به صدا در آمده و باید اقدامات عملی برای مقابله با بحران اردبیل انجام شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۳۳
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

اقدامات عملی برای مقابله با بحران اردبیل انجام شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل، اظهار داشت: یکی از عوامل مهمی که منطقه را تهدید می‌کند بحران آب است و زنگ خطر بحران آب در اردبیل به صدا در آمده است.

وی گفت: شورای اسلامی استان بنا به دغدغه‌مندی و مطالبه مردم پیگیر موضوع مقابله بحران آب است و این مسئله شوخی‌بردار نبوده و همگان باید برای پیشگیری از بحران آب پیشگام باشند.

رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به مطالبه جدی بسیاری از روستاییان و شهروندان مبنی بر مشکل آب شرب، گفت: در این راستا جلسه‌ای با حضور مسئولان آب استان برگزار می‌شود تا اقدامات انجام شده در این حوزه به مردم اطلاع داده شود.

صفری تصریح کرد: در کنار اجرای پروژه‌های علاج‌بخشی آب باید مردم هم مصرف بهینه آب را مبنای کار قرار دهند و همچنین طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان شتاب گیرد تا بحران آب تشدید نشود.

وی بر لزوم پیگیری و تحقق مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مردم شعار و وعده نمی‌خواهند، بلکه برای تحقق مطالباتشان اقدامات عملی می‌خواهند که خروجی و نتیجه آن برای‌شان مشخص شود.

رئیس شورای اسلامی استان از برگزاری جلسات و بازدیدها از مناطق مختلف استان با محوریت پیگیری و تحقق مطالبات در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت مسئولان استان و مدیران دستگاه اجرایی و نمایندگان مجلس برای تحقق مطالبات مردم استفاده می‌کنیم.

صفری افزود: مردم شوراها را انتحاب کرده‌اند که به مشکلات و مطالبات آنها رسیدگی شود، نه اینکه وعده و شعار داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار