خبرهای داغ:

افتخار آفرینی پاسدار خوزستانی در مسابقات قرآن کریم سپاه

چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه برگزار شد و پاسدار خلیل سواری اعزامی نیروی زمینی سپاه از خوزستان موفق به کسب رتبه برتر شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۰۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، بنا به اعلام روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه با حضور فرمانده و نماینده، ولی فقیه در سپاه و دیگر فرماندهان و مسئولین در مجتمع فرهنگی امامت مشهدمقدس برگزار شد.

این دوره از مسابقات در رشته‌های: قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و حفظ قرآن کریم و اذان بمدت سه روز برگزار شد و در پایان این مسابقات، قاری برجسته قرآن کریم پاسدار خلیل سواری جمعی تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه موفق به کسب رتبه اول در رشته قرائت تحقیق شد.

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک به وی، افتخار آفرینی این قاری ممتاز را مایه تعالی روحی و معنوی و باعث مباهات و سرافرازی هرچه بیشتر قاریان رده‌های تابعه نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان عنوان کردند.

خلیل سواری پیشتر در مسابقات نهایی قرآن کریم در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه اول در سطح نیروی زمینی سپاه شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها