امام جمعه ایلام گفت: ائتلاف جدید آمریکایی‌ها علیه یمن انصارالله، بیانگر ضعف و عجر خود امریکایی‌ها است؛ قدرتی که جبهه مقاومت امروز به دست آورده است، سرنوشت رژیم کودک کش و منحوس اسرائیل را تعیین خواهد کرد و رژیم اشغالگر قدس در آینده نزدیک به حول و قوه الهی محکوم به نابودی است.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۲۳
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، جمعه ۱ دی‌ماه در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: انصارالله به عنوان مجاهدینی که ۸ سال درگیر جنگ بودند، امروز ابرقدرت دنیا جرات نمی کند به طور مستقیم وارد درگیری با آنان شود که دلیل بر ضعف و ناتوانی آمریکا و قدرت اراده پیروز انصارالله بر اسرائیل و آمریکا خواهد بود. 

 

وی افزود: ائتلاف ۸ سال پیش آمریکا برای جنگ با یمن خیلی قوی تر بود و با ۳۹ کشور هم‌پیمان وارد جنگ با این کشور شدند، امروز می بینیم که انصارالله خیلی قوی تر از روزهای ابتدای جنگ است و ائتلاف جدید آمریکایی های بیانگر ضعف و عجر آنان است که در ائتلاف جدید تنها ۹ کشور با آمریکا همراه شده است و این قدرت نمایی آمریکایی ها به یک چهارم کاهش یافته است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: یکی از کشورهای هم‌پیمان آمریکا در ائتلاف جدید علیه انصارالله کشوری کوچک در آفریقا با ۸۵ هزار نفر جمعیت است. روزگار آمریکا به کجا کشیده شده که این کشور کوچک برای مقابله به انصارالله کمک می‌گیرد و خیلی از کشورهای بزرگ از جمله چین، روسیه و حتی عمارات و عربستان حضور ندارند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال این هستند که چراغ اسلام را خاموش کنند، اظهار کرد: اما مشیت الهی بر خواست شیطانی دشمنان غلبه می کند و جهان در آینده زیر پرچم اسلام قرار خواهد گرفت. 

 

حجت السلام والمسلمین کریمی تبار تصریح کرد: آنچه که امروز در دنیا اتفاق می افتد فصل جدیدی را در تاریخ ورق می زند، مقاومت مظلومانه مردم غزه با وجود همه اقدام های وحشیانه اشتغالگر قدس که با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر کشورهای غربی انجام می شود و مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار