مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: در شب یلدا دست پر مهمان سفره‌های بیماران خاص و سرطانی شهید مصطفی خمینی شهر ایلام هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۸۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، شامگاه پنجشنبه ۳۰ آذرماه، محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در حین سرکشی و عیادت از بخش ویژه بیماران سرطانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام، گفت: خدا را شاکریم که با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شب یلدا، با در دست داشتن بسته‌های حمایتی در کنار بیماران سرطانی مهمان سفره‌های این عزیزان هستیم. 

  

وی، با بیان اینکه آروز داریم با لطف خدا همه بیماران با به دست آوردن سلامتی خود به کانون خانواده برگردند، افزود: تلاش کردیم که در این شب خاطره‌انگیز مهمان سفره بیماران عزیز در این بیمارستان باشیم.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تلاش دارد در راستای خدمت به بیماران و ارتقاء سطح خدمات پزشکی در استان نقش آفرینی کند و از هیچ گوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با کمک‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان استان انجام می‌دهد در تلاش است بتواند بخشی از مشکلات این حوزه را بر طرف کند تا بیماران عزیز نیاز به مراجعه به سایر استان‌ها نداشته باشند. 

 

زارع خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام تأکید جدی بر سرکشی و عیادت از بیماران دارد و ما هم با تبعیت از کلام خدا و امامان معصوم برخود وظیفه می‌دانیم در این راستا قدم برداریم. 

 

 در حین عیادت بسته معیشتی و کارت هدیه به بیماران اهداء شد و با اهداء گل و کادو از پزشکان و پرستان عزیز این بخش تقدیر به عمل آمد. این برنامه بامشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی، اداره کل بیمه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و موسسه خیریه بیماران سرطانی سلامت نور برگزار شد.

 

ارسال نظرات