هدف حادثه تروریستی راسک ایجاد شکاف در وحدت ملت است

سرهنگ محمد هراتی فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهردر بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی مقر انتظامی راسک، اعلام کرد: هدف این گونه جنایات برهم زدن امنیت و آرامش و ایجاد شکاف در وحدت و انسجام مردم آن منطقه است.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۵۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ایرانشهر،در این بیانیه آمده است: متاسفانه بامداد گذشته و در ایام شهادت مادرمان حضرت زهرا(س)، در پی یک عملیات تروریستی و ناجوانمردانه به مقر انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان،  تعدادی از نیروی های جان بر کف فراجا به شهادت رسیدند و عده ای دیگر زخمی شدند..
 
وی ادامه داد: در کنار این اقدام تروریستی، اما باید دید که نقش برخی تریبون‌های تفرقه افکن و دیدگاه‌های تکفیری در شکل‌گیری این اقدامات تروریستی چیست. بالاخره گروهک جیش الظلم از یک تفکر انحرافی و تکفیری پیروی می‌کند و ما این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم و قطعاً انتقام سخت نظام در انتظار عوامل این حادثه تروریستی خواهد بود.
 
 سرهنگ هراتی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تأکید کرده است که در حفظ و حراست از مرز‌ها با کسی یا جریانی تعارف ندارد و با هر گروهی که بخواهد امنیت کشور را به چالش بکشد، پاسخ پشیمان کننده خواهد داد. چنان‌که در ناامنی‌های مرزی در غرب کشور، پس از هشدار‌های فراوان به گروهک‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات موشکی و توپخانه‌ای مواضع ضد انقلاب را در نوار مرزی و عمق اقلیم شمال عراق بمباران کردند. ناامنی در مرز‌های کشور‌های همسایه، جز برای تروریست‌ها به نفع هیچ کس نیست. هزینه این اقدامات را باید برای تروریست‌ها بالا برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار