حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی:

محرومیت زدایی یکی از رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: کمک به نیازمندان و رفع محرومیت در جامعه از رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۸۲
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه پنجمین رزمایش اهدای 400 سری جهیزیه به نوعروسان خانواده های کم برخوردار، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: باید تلاش کنیم در راستای رسالت پاسداری  که امامین انقلاب برایمان تعریف کرده اند حرکت کنیم. ما باید در موضوعات مختلف که انقلاب نیاز دارد چه در صحنه نظامی، در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، جهادی، کمک به محرومان  حضور پیدا کنیم و سیره اهل بیت که کمک به تهی دستان و اقشار آسیب پذیر است را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امروز کمک به تهیه جهیزیه  نوعروسان کم برخوردار جامعه یکی از مصادیقی است که در راستای سفارش قرآن در جهت  کمک به محرومان   سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) اقدام به تهیه و اهدای تعداد زیادی جهیزیه به خانواده های بی بضاعت نموده است.

این اقدام در اصل کمک به ترویج فضیلت ها و ارزش ها است و امروز یکی از مهم ترین ارزش ها در کشور ما کمک به ازدواج جوان ها است . امروز جوانان برای ازدواج مشکلات دارند و یکی از مشکلات تهیه تجهیزیه است و سپاه در این حوزه ورود کرده و کمک می کند به جوانانی که دستشان تنگ است امیدواریم این فرهنگ توسعه پیدا کند و در کشور هیچ جوان دختر و پسری نداشته باشیم که به خاطر مشکلات مالی ازدواجشان به تاخیر بیفتد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار