خبرهای داغ:
فرماندار کلاله:

۱۶۸۰ پروژه ره‌آورد دولت سیزدهم برای شهرستان کلاله

فرهاد شیبک گفت: تلاش می‌کنیم تا رقم اعتبارات سفر دوم به پروژه‌های شهرستان را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۸۵
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

۱۶۸۰ پروژه ره‌آورد دولت سیزدهم برای شهرستان کلاله

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سفر نخست رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان دستاوردهای بسیاری را برای کلاله به همراه داشته که شهرستان را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است، اظهار کرد: از نخستین روز آغاز بکار دولت «دکتر ابراهیم رئیسی» در مجموع هزار و ۶۸۰ طرح و پروژه در سطح شهرستان کلاله یا مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اعتبار ۱۳ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی را ره‌آورد دولت سیزدهم طی ۲ سال اخیر به این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: با این رقم اعتبار، عملیات محرومیت زدایی روستاها، عملیات اجرایی سالن ورزشی در کنگور و عملیات اجرای لاین ورودی جدید کلاله آغاز و پروژه‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی، ۲ سالن ورزشی، چمن مصنوعی و فنس استادیوم در شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه در سفر نخست هیئت دولت به استان، عملیات احداث و تکمیل ۳۱ پروژه به تصویب رسید، افزود: از سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب در این سفر، هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی محقق شد که این میزان رشد ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد و روند جذب اعتبارات همچنان تداوم دارد.

وی با تأکید بر اینکه همه پروژه‌ها در کنار مسائل و مشکلات شهرستان کلاله جمع‌بندی شده است و برای دریافت مصوبه در جلسات سفر مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: قطع به یقین سفر دوم دولت به گلستان مکمل سفر نخست و باعث رشد و توسعه همه جانبه استان خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید از اینگونه رویدادها استقبال و نهایت استفاده در جذب اعتبارات را داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم حضور پرشور آحاد مردم در استقبال از این دولت مردمی امری لازم است.

به گزارش ایسنا، هیئت دولت به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر اول بر اساس برنامه قبلی در ۳۰ آذرماه و همزمان با شب یلدا به گلستان سفر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار