خبرهای داغ:
سرپاس:

امنیت ایران اسلامی مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهداست

همدان-رئیس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت های شهدا است، گفت: نهاوند مقاومت خیز است و باید توجه بیشتر به این شهرستان شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۷۴
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
امنیت ایران اسلامی مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر پیمان سرپاس در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر ۳۲ شهید سرافراز روستای زرامین سفلی اظهار کرد: شهدای ما امنیت را برای ایران حفظ کرده اند و این  نشان از فرماندهی مقتدرانه رهبر فرزانه است.

وی با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت های شهدا است، افزود: شهرستان نهاوند از شهرستان مقاومت خیز است و باید توجه بیشتر به این شهرستان شود که لایق بهترین‌ها هستند.

رئیس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور بیان کرد: زرامین یکی از روستاهای برتر کشور در عرصه ایثاو شهادت است و تقدیم ۳۲ شهید و نزدیک به ۶۰۰ ایثارگر نشان از ولایتمداری و عشق به انقلاب اسلامی است.

وی شرکت همه مردم واجد و شرایط در انتخابات را امری مهم خواند و گفت: همه ما باید به دنبال  انتخاب اصلح باشیم تا مردم و انقلابمان دچار آسیب و صدمه نشود و در بدنه نظام افرادی کاردان قرار گیرند که میشعت و دغدغه مردم  را داشته باشند.

سرپاس افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار در سراسر کشور قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت را در مناطق محروم تشکیل داده‌ایم به طوری که در  استان تهران یک هزار شغل پایدار ایجاد کرده‌ایم.

وی گفت: با ایجاد ۵ کارگاه تولیدی لباس و پوشاک این زمینه فراهم شده و برای جوانان و زنان بی سرپرست و یا بد سرپرست مناطق محروم  به دنبال ایجاد شغل و کسب و کار هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار