مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت؛
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه ۶ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۷۷ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۱۷
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید زاهدین چشمه خاور روز دوشنبه در خصوص تردد زائران از مرز مهراناظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۸۵ هزار تن کالا از پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی ترانزیت (مرزامرزی) شده که ۴۲ هزار و ۵۳۰ تن به‌صورت تخلیه در مرز و ۱۰ هزار و ۶۰۹ تن به‌صورت ترانزیت صادراتی (حمل یکسره) خارج شده است.

 

مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام به افزایش پنج‌درصدی ترانزیت کالا (انتقال محموله از یک وسیلۀ حمل‌ونقل به‌وسیله‌ای دیگر) از پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: طی مدت یاد شده بیش از یک میلیون و ۲۱۸ هزار تن کالا توسط ۴۷ هزار دستگاه کامیون از این پایانه ترانزیت شده است.

 

وی با اشاره به میزان تردد مسافر از مرز بین‌المللی مهران، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه ۶ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۷۷ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

 

 چشمه خاور بیان کرد: در مجموع تردد مسافر از مرز بین‌المللی مهران در بازه زمانی ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه ۳۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

 

چشمه خاور خاطرنشان کرد: هم اکنون تردد از مرز بین‌المللی مهران به‌سهولت در حال انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار