رئیس حوزه هنری ایلام گفت: مستند حاج صارم طهماسبی شهید شاخص استان ایلام در حوزه هنری تهیه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۱۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید خیراللهی رئیس حوزه هنری استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج صارم طهماسبی، گفت: شب خاطره دفاع مقدس به مناسبت شهادت حاج صارم طهماسبی در دیدار بنیاد شهید شهرستان آبدانان و رئیس سازمان تبلیغات با خانواده این شهید برگزار شد.

 

وی افزود: تمام زندگی حاج صارم از کودکی و دوران پیروزی انقلاب، از دوران اسارت و آزادگی تا زمان شهادت، پر از لحظات نابی است که روایتگر گوشه‌ای از رنج و جهاد مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس خصوصاً مردم غیور آبدانان است.

 

خیراللهی ضمن تأکید بر سیاست‌های جدید حوزه هنری در توجه به زیست بوم استان، افزود: یکی از ارکان مهم زیست بوم فرهنگی استان ایلام، دوران دفاع مقدس و رشادت‌های مردم استان در جبهه میانی و مرزداری در ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال مدنظر حوزه هنری قرار دارد.

 

رئیس حوزه هنری استان ایلام به زندگی پر از حماسه و معنویت حاج صارم طهماسبی اشاره کرد و ادامه داد: تلاش داریم با کمک بسیج هنرمند استان ایلام یک مستند فیلم کوتاه و یک کتاب متفاوت از خاطرات این شهید شاخص استان ایلام تولید و منتشر کند.

 

شهید طهماسبی در دوران دفاع مقدس مجروح شد و پس از چندین سال تحمل درد و رنج های ناشی از جنگ شانزدهم آبان ۹۴ به درجه رفیع شهادت رسید.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار