خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

امام انقلاب کرد که اسلام احیاء بشود/پشیبانی اصلی این نظام مردم هستند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: کار آمریکا شستشوی مغز هاست و مطمئنا دشمن هیچ وقت خیر و صلاح ما را نمی خواهد.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۵۴
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

امام انقلاب کرد که اسلام احیاء بشود/پشیبانی اصلی این نظام مردم هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در شهر دوزین مینودشت گفت:ما مملکت رو مدیون خون این شهداییم ،امام انقلاب کرد که اسلام احیاء بشود.

ولی افزود: پدری که پنج فرزند خودش را می فرستند به جنگ بخاطر احیاء اسلام هست، بچه های ما برای خاک جنگ نکردند و شهید نشدند بلکه برای احیای دین و برای پابرجاماندن انقلاب و اسلام شهید شدند .

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: ما خودمان را باید با پنجاه سال پیش مقاسبه کنیم نه با ۲۰۰ سال پیش دشمن ما در راس اون شیطان بزرگ آمریکاست. خون فرزندان ما و کودکان فلسطین ، غزه دارد به دست آمریکای خبیث ریخته می شود. کار آمریکا شستشوی مغز هاست و مطمئنا دشمن هیچ وقت خیر و صلاح ما را نمی خواهد.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: ما درکشورمان عزیز رهبری داریم که تمام نقشه های از بیش کشیده آمریکا را با یک سخنرانی بهم میریزد اینها همه عنایت امام زمانه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاشش این است که ما در انتخابات شرکت نکنیم. پشیبانی اصلی این نظام مردم هستند.کاری نکنیم که دشمن شاد باشد با حضور حداکثر خودمان باید دشمن را زمین گیر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار