خبرهای داغ:

سرلشکر سلامی: بدون شهادت هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بدون شهادت هیچ ملتی پایدار نمی ماند، شهدا برای ما عزت، اعتبار، اقتدار، پیشرفت امنیت آرامش و آسایش این ملت هستند.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۸۵
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز (یکشنبه ۲۶آذر) در تهران سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمراسم تشییع ۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز سالروز شهادت دخت عزیز پیامبر عظیم الشان است. حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آن شخصیتی که گوهر و زیبا ترین صفات الهی را دارد؛ طاهره، مطهره، نقیه، زکیه، سیدة نساء أهل الجنة شناخته می شود. آن بانویی که سرور عزیزان اهل بهشت است.

بدون شهادت هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند

وی افزود: این بانوی شهیده شخصیتی که تجلی بخش آیات نورانی قرآن عظیم و در شان یک زن و تجسم زنانه قرآن کریم است. حضرت علی تبلور مردانه آیات الهی  و حضرت زهرا تجلی زنانه آیات الهی است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز این مردم عزیز و شرافتمند ایران اسلامی که خداوند متعال به همه آنان عزت ابدی، منزلت، کرامت و شرافت عنایت بفرماید همه باهم آمدند، در سراسر ایران تا ۲۸۰ ستاره هدیه پر فروغ را بر روی دستان خودشان تا عرش به معراج برسانند.

 

سرلشکر سلامی اظهار داشت: این ها نشانه صدق وعده ملت ایران و دفاع از ارزش‌های الهی اسلام، حریت و آزادی این سرزمین هستند.

 

وی تصریح کرد: بدون این پیکرهای پاک، جهان کفر اذن حاکمیت و اجازه و امکان حاکمیت اسلام و قرآن را نمی داد. 

سرلشکر سلامی افزود: هیچ آرایشی و هیچ قدرتی بزرگتر از آنها در طول تاریخ نبود که به یکدیگر دست داده بودند تا از حاکمیت اسلام و قرآن و عظمت مسلمانان جلوگیری کنند و اجازه ندهند حاکمیتی به نام اسلام تشکیل شود. اجازه ندهد ایران در جغرافیای سیاسی عالم به عنوان یک ستاره در جهان بدرخشد و این نظریه را اثبات کند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: اداره سیاسی قدرت های آن زمان بسیار مجهز بودند، آنها تلاش کردند این سرزمین را نقطه تلاقی و تمرکز همه آتش های انباشته شده قرار دهند، آنها آمده بودند سرزمین ما را تکه تکه کنند و هویت ما را از بین ببرند و سرنوشت ایران عزیز را تغییر دهند.

 

سرلشکر سلامی تاکید کرد: آن نمایش و رزم بی نظیر و حرکت عاشورایی مردم ایران موجب شد که نهرهای جاری جهاد در سرزمین ما به سمت جبهه ها حرکت کند. ملت با ارتش جان بر کف، سپاه فداکار و بسیج دلاور و شهادت طلب خود در میدان ایستاد.

 

سرلشکر سلامی تصریح کرد: بدون شهادت هیچ ملتی پایدار نمی ماند، شهدا برای ما عزت، اعتبار، اقتدار، پیشرفت، امنیت، آرامش و آسایش این ملت را در قلب آتش های وسیعی که استکبار بر کشورهای همسایه ما انداخته است، آفریدند؛ و ما اینها را مدیون خون شهدا هستیم. شهدا همان اصحاب بدر و یاران احد هستند. شهدا اگر نبودند این سرزمین اشغال می شد، امروز ما سربلند و سرافراز به عنوان قدرتی بزرگ در عالم مطرح هستیم.

 

وی ادامه داد: هیچ کسی قدرت جسارت و آزار و اذیت ملت ایران را ندارد، همین‌ که اینجا در کنار پیکرهای مطهر شهدا ایستاده اید و از مقام شهدا تجلیل می کنید، قوت قلبی بی انتها و مایه برکت حضور ملت ایران است. ما پیروزیم؛ ملت ایران می درخشد و تکیه گاه مهمی برای جهان اسلام است.

 

سرلشکر سلامی اظهار داشت: آمریکا در حال تکرار اشتباهات چندساله خود است؛ آمریکا فکر می کند با دفع ملت ها  میتواند در جهانی امن زندگی کند. آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال تکرار اشتباه و تجربیات قبل خود هستند، به آنها می گویم چرا شما هنگام فرار از افغانستان تجهیزات زیادی را برجای گذاشتید یا آیا توانستید در فلسطین به پیروزی برسید؟

 

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هرگز فلسطینی ها نمی میرند؛ شهادت رمز زندگی است نه رمز ممات. امام راحل هم فرمود ملتی که شهادت دارد اسارات ندارد.  ملت های مسلمان بغض سنگینی را از رژیم منحوس صهیونیستی بر دل دارند.

 

سرلشکر سلامی گفت: آن زمانی که برای شما فرش قرمز پهن می شد تا کودکان را بیاورید و برایتان دست تکان بدهند، تمام شد. امروز در هر نقطه ای ظاهر شوید، هجوم به شما واکنش مشخص ملت مسلمان جهان است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار