خبرهای داغ:
بیرامی در گفتگو با بسیج:

دومین رویداد گام(گفتمان اقتصاد مقاومتی) در همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از برگزاری دومین رویداد «گام» در بهمن ‌ماه خبر داد و گفت: با توجه به رضایتمندی شرکت کنندگان در دوره قبل؛ برای بار دوم این رویداد در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۹۶
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

دومین رویداد گام(گفتمان اقتصاد مقاومتی) در همدان برگزار می‌شود

مهندس شهرام بیرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان همدان با اشاره به برگزاری دومین رویداد «گام» اظهار کرد: اولین رویداد «گام» با موضوع «اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار» و «کارگاه‌های آموزشی صادرات به کشور ونزوئلا، تجاری سازی و ثبت برند و سامانه جامع تجارت» در سال ۱۴۰۱ به همت بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان در تالار قرآن برگزار شد.

وی با تاکید بر رضایتمندی شرکت‌کنندگان و بازخورد مطلوب در این رویداد افزود: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان دومین رویداد «گام» را نیز در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌کند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان در ادامه یادآور شد: در این رویداد «دومین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار» با حضور شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کسب و کار اعم از شرکت‌های مشاوره کسب و کار، شرکت‌های شتاب دهنده، شرکت‌های پشتیبان، شرکت‌های تبلیغاتی، مراکز پژوهشی و سازمان‌ها و ارگان‌های خدمات دهنده از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن برگزار می‌‌شود.

وی تاکید کرد: در این رویداد اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای با حضور اساتید برجسته کشوری همزمان با دومین روز نمایشگاه برگزار خواهد شد.

بیرامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد کمک به رفع مشکلات و موانع تولیدی واحدهای صنعتی است، تصریح کرد: با پایش و عارضه‌یابی بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی از سال گذشته توسط تیم‌های عارضه یابی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، یکی از مشکلات مشهود در واحدهای کوچک و متوسط استان، مشکل بازاریابی و فروش گزارش شده‌است که برگزاری این رویداد می‌تواند تا حدود زیادی به حل این مشکل منجر شود.

وی این سمینار را در راستای کمک به حل مشکلات بازاریابی، افزایش دانش و توانمندی فروش و بازاریابی مدیران عامل، مدیران فروش و مدیران بازرگانی واحدهای صنعتی و خدماتی دانست.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان در پایان اضافه کرد: علاقمندان به منظور اخذ غرفه در دومین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار استان همدان می‌توانند با شماره‌ ۰۹۱۸۵۰۸۷۹۱ و همچنین برای ثبت نام در سمینار تخصصی فروش و بازاریابی حرفه‌ای با شماره ۰۹۱۸۷۰۱۴۶۴۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار