خبرهای داغ:
در شهرستان فارسان برگزار شد؛

نهمین اجلاسیه نماز شهرستان فارسان با حضور یک میهمان ویژه

نهمین اجلاسیه نماز شهرستان فارسان در حالی برگزار شد که شهید گمنام میهمان ویژه این اجلاسیه بود.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۶۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سه شنبه ۲۱ آذر ماه اجلاسیه نماز شهرستان فارسان در محل مصلی امام حسین علیه السلام این شهر برگزار شد.

 اما این جلاسیه کاملا متمایز از اجلاسیه های گذشته بود چرا که این برنامه یک میهمان ویژه و افتخاری داشت، شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان ویژه این برنامه بود که در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان و شهر فارسان به محل برگزاری اجلاسیه آمده بود.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد، با تقدیر از مردم به خاطر حضور پرشور در اجلاسیه نماز و همچنین قدر شناسی و استقبال حماسی از شهید گمنام گفت: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین مجمدعلی نکونام، فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن امنیت و آرامش در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: بازگشت شهدای گمنام به ما متذکر می شوند که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و انتقال دهنده این فرهنگ مقدس به نسل جوان باشیم.

نماینده ولی فقیه استان ادامه داد: مردم شهیدپرور فارسان که در این ایام مزین به عطر فاطمی و شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است بار دیگر با استقبال پرشور و حماسی از پیکر مطهر شهید خوشنام عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند، چنین استقبال باشکوه مردم فارسان برای قدردانی از جانفشانی‌های این شهید بزرگوار است.

در ابتدای برنامه حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه شهر فارسان با تقدیر از حضور مردم گفت: این شهدا به پا خاستند تا از دین ما دفاع کنند تا از همین نماز دفاع کنند انشاالله با برنامه ای مدون و هدفمند بتوانیم نماز را به یک اصل در جامعه تبدیل و مساجد را رونق دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار