در دهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج

ارزیابی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع بسیج استان گیلان

دهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج با حضور اقشار مختلف بسیج با هدف بهره مندی از ظرفیت‌های نخبگان، برگزاری اجلاس، اعلام مواضع در موضوعات مختلف، استفاده از طرح‌ها و ایده‌ها، احصا و حل مشکلات مردم برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۷۵
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

 

ارزیابی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع بسیج استان گیلان

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین اظهار کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب ، بسیج بیش از آنکه یک سازمان باشد یک فرهنگ و تفکر است و همه کسانی که این فرهنگ را پذیرفته اند حتی اگر داخل سازمان هم نباشند ، بسیجی هستند.

 

وی در خصوص ویژگی های بسیجیان افزود:مردمی بودن ،مسوولیت پذیر و متعهد بودن ،با اخلاص و در راه خدا کار کردن و … از ویژگی های بسیحیان است که جهت رفع مشکلان مردم ، فرهنگ بسیجی میبایست بین مسوولان پررنگ تر شود.

 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه بسیج اقشار دارای ۱۹ رده است ، خاطرنشان کرد:همه این رده ها در راستای کارآمدسازی دولت اسلامی و کمک به دستگاه های اجرایی فعالیت می کنند و استفاده از ظرفیت های بسیج موفقیت در انجام امور و جلب رضایت مردم را به دنبال دارد.

 

سرهنگ حسینی اضافه کرد: از ۶۵ طرح ارسال شده به دبیرخانه مجمع بسیج ( ۱۶ طرح از مجمع بسیج استان و ۴۹ طرح از مجمع بسیج شهرستان) بر اساس اولویت بندی ، ۴ طرح در اجلاسیه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد:ایجاد کلینیک حقوقی و قضایی جهت افزایش و ارتقای دانش حقوقی در سطح جامعه ، ارتقای کیفیت جسمی و روانی سالمندان ، پرورش اصلاح نژاد گوسفند ، پرورش ماهیان سردابی و همچنین طرح همیار کشاورزی با هوش مصنوعی از موضوعات ۴ طرحی هستند که در این اجلاسیه مورد بررسی قرار می گیرند.

 

وی تصریح کرد: مجمع بسیج استان دارای ۹ گروه و مجمع بسیج در شهرستان ها دارای ۶ کارگروه است که گروه های مجمع بسیج استانی در حوزه زنان و خانواده ، فرهنگ و اجتماع ، اقتصاد ، بهداشت و محیط زيست، رسانه و فضای مجازی و … فعالیت می‌کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین ؛ بهره مندی از ظرفیت‌های نخبگان، برگزاری اجلاس، اعلام مواضع در موضوعات مختلف، استفاده از طرح‌ها و ایده‌ها، احصا و حل مشکلات مردم را از اهم اهداف مجمع عالی بسیج عنوان کرد.

 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه مطالبه گری و گفتمان سازی از مهمترین ظرفیت های مجمع بسیج استان است ، گفت:مجمع بسیج می تواند در همه عرصه ها جهت رفع مشکلات ورود کند .

 

وی با تاکید بر اینکه هر نهادی از ظرفیت بسیج استفاده کند، موفق خواهد شد ، تصریح کرد: امید است دولت مردمی پشتیبان مجامع بسیج در راستای شناسایی و رفع مشکلات باشد.

 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه غفلت از مردم موجب عدم موفقیت در امور می شود ، یادآور شد: جلب رضایت مردم از اهداف عالیه مجمع بسیج است.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین تصریح کرد: در جامعه امروز با توجه به جنگ‌نرم دشمن و در پیش بودن انتخابات ، جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام ، جهاد امیدآفرینی جهت امیدوار کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و همچنین جهاد خدمت رسانی که در سپاه و بسیج توسط مردم و خیرین در حال انجام است .

گفتنی است ، تجلیل از ۴ خانواده شهید و تجلیل از ۳۵ نفر از مجامع بسیج از برنامه های اجرایی این اجلاسیه است.

 

ارزیابی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع بسیج استان گیلان

ارزیابی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع بسیج استان گیلان

ارزیابی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع بسیج استان گیلان

ارزیابی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع بسیج استان گیلان

ارزیابی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع بسیج استان گیلان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار