درخشش کانون پرورش فکری کودکان اردبیل در سوگواره سراسری نقاشی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اعلام کرد: هفت عضو مراکز فرهنگی - هنری این کانون در نخستین سوگواره سراسری بچه‌های اربعین در بخش‌های عکس و نقاشی مقام کسب کرده و شایسته تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۵۹
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

درخشش کانون پرورش فکری کودکان اردبیل در سوگواره سراسری نقاشی

ملیحه ملک‌زاده فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، امروز اختتامیه اولین سوگواره ملی بچه‌های اربعین به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی افزود: این سوگواره با هدف شناخت وجوه اخلاقی امام حسین(ع)، آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با جلوه‌های معنوی و اجتماعی عاشورا و به‌ تصویرکشیدن آیین عاشورایی و سنت‌های عزاداری، به‌ویژه مراسم راهپیمایی اربعین برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد هنری، بیش از یکهزار و ۲۳۰ نقاشی و عکس از ۲۹ استان به دبیرخانه سوگواره ارسال‌شده بود و هفت عضو مراکز کانون استان اردبیل، پنج عنوان برگزیده و ۲ عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: در بخش نقاشی، آنیل قبادی از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد در گروه سنی نوجوان و النا امید از مرکز شماره سه کانون اردبیل در گروه سنی نوجوان به‌عنوان‌ برگزیده اول و سوین مبارکی از مرکز شماره چهار و زهرا شمس از مرکز شماره سه کانون اردبیل در گروه‌های سنی نونهال و نوجوان مقام‌های دوم و سوم معرفی شدند و کیمیا امامی عضو مرکز شماره یک کانون اردبیل نیز در گروه سنی نونگاه به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

ملک زاده فرد ادامه داد: محمد امین اسماعیلی عضو نوجوان مرکز شماره پنج کانون اردبیل به‌عنوان رتبه نخست و در همان گروه سنی، باران قویدل از مرکز شماره سه کانون اردبیل به عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی در مرکز و شهرستان‌های این استان فعال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار