سرپرست معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب:

عملیات انتقال آب به مشگین‌ شهر تسریع شود

سرپرست معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور بر تسریع عملیات انتقال آب به مشگین شهر و کنترل آزمایشگاه مرکزی تصفیه‌خانه و پایش مداوم شبکه آب این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۵۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

عملیات انتقال آب به مشگین‌ شهر تسریع شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، علیرضا جزء قاسمی عصر سه شنبه در بازدید از روند اجرای پروژه انتقال آب پایدار به مشگین‌ شهر، از نزدیک مراحل اجرایی این طرح بزرگ را بررسی کرد.

وی در بازدید از آزمایشگاه مرکزی تصفیه خانه مشگین شهر، نظم و کیفیت اجرا و تجهیزات به کار رفته در این تصفیه خانه بخصوص آزمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد.

سرپرست معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اجرای طرح‌های اساسی در پایداری آب شرب را به عنوان اولویت اصلی مد نظر قرار داده تا با تامین اعتبار مورد نیاز به سرعت طرح‌ها را اجرایی و عملیاتی کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل هم در این بازدید گفت: با توجه به رانشی بودن مسیر انتقال آب مشگین شهر، کارشناسان فنی و تخصصی سعی دارند از یک مسیر مطمئن عملیات انتقال آب را انجام دهند تا شرایط پایداری را در این حوزه شاهد باشیم.

علیرضا نعمت سلطانی افزود: تامین آب شرب شهرها و روستاها در اولویت کارهای این شرکت است و انتظار می‌رود برای تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز همکاری‌های لازم انجام شود.

عملیات انتقال آب به مشگین‌ شهر تسریع شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تصفیه خانه آب مشگین شهر را از پیشرفته ترین تصفیه خانه‌های آب شهری اعلام کرد.

اواخر مرداد امسال رانش زمین در منطقه ایلاندو مشگین شهر موجب شکسته شدن قسمت‌هایی از خطوط انتقال آب به تصفیه‌خانه مرکزی و قطع آب مرکز این شهرستان شد.

شهرستان مشگین‌ شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل و در دامنه کوه سبلان قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار