استاندار بوشهر:

نام جانباز شهید سردار رستم قاسمی برای همیشه جاودانه خواهد ماند

دکتر محمدی زاده در آئین گرامیداشت یکمین سالگرد جانباز شهید سردار رستم قاسمی در شهر برازجان گفت: نام جانباز شهید سردار رستم قاسمی برای همیشه جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۱۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

نام جانباز شهید سردار رستم قاسمی برای همیشه جاودانه خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مراسم یکمین سالگرد جانباز شهید سردار رستم قاسمی با حضور مقامات لشکری و کشوری، نیرو‌های نظامی و انتظامی در سطح استان و شهرستان و آحاد مردم در مسجد امام علی (ع) شهر برازجان برگزار شد.

همرزم مرحوم سردار رستم قاسمی در دوران دفاع مقدس در این آئین با بیان تاریخچه‌ای از زندگی مرحوم رستم قاسمی اظهار داشت: این سردار بزرگ در عرصه‌های گوناگون انقلاب و حضور در دوران پرافتخار دفاع مقدس نیز نقش بسزایی داشت.

دکتر محمدی زاده خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌های عمرانی کشور مانند سدسازی‌ها، پل‌سازی‌ها، بنادر، راه‌سازی‌ها و طرح‌های پالایشگاهی و پتروشیمی‌ها، از جمله کار‌های بزرگ مرحوم قاسمی بود که سردار بزرگ در این زمینه تلاش شبانه روزی داشت.

وی بیان داشت: عروج چنین انسانی با مراتب تعهد و آگاهی بالا و پشتکاری جهادی و روحیه‌ای مردمی در عمران و آبادی ایران سربلند و نیز در نقش آفرینی صحنه‌های شکوهمند انقلاب و جبهه‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس و همچنین مقاومت مثال زدنی است.

استاندار بوشهرتاکید کرد: بدون شک حضور هرچند کوتاه ایشان با برخورداری از روحیه‌ای جهادی و توأم با فرهنگ بسیجی در عرصه دشوار مسکن سازی یادگار‌های ارزنده‌ای برجای گذاشت که آغاز ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در شهر‌های جدید با هدف ایجاد سرپناهی مناسب برای اقشار کم درآمد جامعه، در ماه‌های اخیر که به طور حتم بدون حمایت‌های این مقام انجام شدنی نبود نمونه‌ای از این آثار ارزشمند به شمار می‌رود.

این مقام مسئول یادآور شد: جانباز شهید سردار رستم قاسمی، مرد میدان‌های سخت بود و با وجود بیماری، تا آخرین روز‌های زندگی، در سنگر خدمت به مردم، صبورانه و پرتلاش ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات