دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج ۱۴۰۲ در مازندران برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۱۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ «حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا اظهار داشت: در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی، به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار در جهت احیاء هنر صنایع دستی و هنر‌های منسوخ شده و تلاش در جهت اتصال شبکه تولید به شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان بسیج هنرمندان و وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، دومین جشنواره صنایع دستی بسیج به جامعه هنرمندان استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: هنرمندان جهت ثبت نام به وبگاه جشنواره به آدرس http://honarmandegari.com مراجعه و با ایجاد حساب کاربری، تنها با یک اثر در یک رشته دلخواه اقدام به ثبت شناسه اثر و ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

به گفته هراسانی هر شرکت‌کننده، سه عکس با حداکثر حجم ۱۰۰ کیلوبایت از زوایای مختلف تنها اثر هنری که شرکت خواهد داد را بارگزاری کند.

این مسئول ادامه داد: آثار برگزیده از بین شرکت کنندگان بر اساس امتیاز دریافتی به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد؛ و امکان فروش آثار نیز فراهم خواهد شد.

این مسئول آخرین مهلت تاریخ ثبت‌نام و ثبت شناسنامه اثر ۳۰ آذر اعلام کرد و گفت: آخرین زمان تحویل اثر به دبیرخانه استانی دوم دی و تاریخ برگزاری جشنواره استانی ۹ الی ۱۵ دی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار