سرپرست حج و زیارت استان زنجان خبر داد:

آغاز اعزام زائران حج عمره مفرده زنجان به عربستان/ 350 رائر زنجانی عازم حج عمره می شوند

زنجان: سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: دارندگان فیش حج عمره مفرده اولویت ۱ تا ۱۵۰ از فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه می‌توانند به سامانه ( Omreh.haj.ir) مراجعه و ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۰۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

آغاز اعزام زائران حج عمره مفرده زنجان به عربستان/ 350   رائر زنجانی عازم حج عمره می شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ابراهیم احدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام زائران کاروان‌های حج عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.


وی افزود: دارندگان فیش حج عمره مفرده اولویت ۱ تا ۱۵۰ از فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه می‌توانند به سامانه (عمره. حج. آی‌آر) مراجعه کنند و ایجاد گروه نمایند. گروه‌بندی به این معنا است که دارندگان فیش حج عمره به این سامانه مراجعه کرده، مشخصات را وارد، اطلاعات را به روزرسانی می‌کنند و به صورت دسته جمعی و گروهی افرادی که اضافه یا کم شده است را تعیین می‌کنند.


سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: زائران از روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر ماه می‌توانند کاروان‌های خود را برای اعزام مشخص نمایند که در مرحله اول تا ماه شعبان ۳ کاروان برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.


احدی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌ها در سراسر کشور به صورت محدود است، تصریح کرد: مقرر شده تا ماه شعبان ۷۰ هزار نفر از سراسر کشور اعزام شوند که از استان زنجان دارندگان حائز شرایط فعلا ۳۵۰ نفر است و در مراحل بعدی ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.


وی با اشاره به اینکه عملیات اعزام حج عمره بعد از ۸ سال وقفه امسال از سر گرفته می‌شود، گفت: آغاز عملیات به صورت محدود وکم کم اتفاق خواهد افتاد و از ۲۸ آذر ماه اعزام‌ها شروع خواهد شد به طوری که در کل کشور اعزام‌ها با روزی دو پرواز آغاز و رفته رفته بر تعداد پرواز‌ها افزوده خواهد شد.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار