محمدیان:

ملایر میزبان کاروان «لاله‌های فاطمی، منتظران ظهور» می‌شود

همدان-معاون اداری و روابط عمومی کمیته خادمین‌الشهدای ملایر از تشییع دو تن از شهدای گمنام با عنوان «کاروان لاله‌های فاطمی، منتظران ظهور» در ۲۳ آذرماه در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۳۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا محمدیان، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یک هزار و ۱۰۰ شهید والامقام این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان ملایر ۲۲ شهید گمنام آرمیده که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز مزین به عطر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی گفت: با توجه به تشییع شهدای گمنام در استان همدان، شهرستان ملایر میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام با عنوان «کاروان فاطمی منتظران ظهور» خواهد بود که مراسم تشییع این شهدا روز پنج‌شنبه، ۲۳ آذرماه، ساعت ۹ از میدان امام حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تا میدان امام خمینی(ره) این شهر تشییع می‌شود و مراسم شبی با شهدا نیز در مسجد جامع شهر ملایر برگزار می‌شود.

معاون اداری و روابط عمومی کمیته خادمین‌الشهدای ملایر تصریح کرد: همچنین پیکر دو شهید گمنام میهمان یادواره شهدای روستای گرجایی و یادواره شهدای زنان ملایر و یادواره شهدای روستای جوزان است، در ادامه پیکر این شهدا به شهرهای سامن و در دیگر بخش‌ها و روستاهای شهرستان مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ امسال استان همدان میزبان پنج شهید گمنام بوده که یک تن از این شهدا در ایام برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره هشت هزار شهید همدان در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر تشییع شد و چهار شهید دیگر نیز بعد از استقبال در ۴۰۰ نقطه استان همدان در ایام فاطمیه تشییع در مکان‌های تعیین شده در آرامگاه ابدیشان آرام خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار