جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است/ خبرنگاران در صف اول جهاد تبیین هستند

نشست جهاد تبیین با حضور سردار الماسی و اعضای شورای اداری این شهرستان با موضوع جهاد و خدمت رسانی به مردم در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۷۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از تفتان،سردار الماسی فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی در استان سیستان وبلوچستان با تاکید بر اهميت جهاد تبیین در زمانه فعلی و تحریف دشمن، اظهارداشت: در سال‌های اخیر، جهاد تبیین، از مهم‌ترین و پرتکرارترین کلیدواژگانی است که در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به کار برده شده است.

سردار الماسی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی دولت به عنوان قرارگاه جهاد تبیین است، عنوان کرد: امروزه هر یک از فعالان در عرصه رسانه، مجاهد این عرصه هستند.


وی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب به جلوگیری از هویت‌زدایی از انقلاب و تحریف امام، افشای دروغ و جنگ روانی دشمن، جلوگیری از نفوذ رگه‌های ارتجاع و سبک زندگی غربی، و قدرشناسی از مسئولان انقلابی را توصیه کردند، نشان‌دهنده این است که تبیین مسائل انقلاب جز با جهاد و مجاهده صورت تحقق به خود نمی‌گیرد که البته این جهاد وظیفه همگانی است.


فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی استان جهاد تبیین را مأموریتی بر دوش خبرنگاران و رسانه‌ها در صف و شوراهای اطلاع‌رسانی استانها در ستاد دانست و افزود: علاوه بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است، خبرنگاران در صف اول جهاد تبیین هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار