زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه جهاد مایه افتخار،عزت و سربلندی است،گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس جهاد کردند و امروز در جبهه مقاومت، حماس و حزب الله نیز شاهد جهاد هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۴۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

جهاد مایه افتخار،عزت و سربلندی است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به فراز‌هایی از احادیث حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: اطاعت از اهل بیت نظم دهنده امت است یعنی اگر جامعه اسلامی بخواهد آرامش و آسایش خود را در زمینه‌های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد بهترین روش اطاعت و پیروی از اهل بیت علیهم السلام است.

وی افزود:شرط سالم بودن جامعه اطاعت از اهل بیت (ع) است و اگر امروز در جامعه نقایص و کاستی‌هایی می‌بینیم ناشی از فاصله گرفتن از آموزه‌های اهل بیت (ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت پذیری عامل وحدت هستند و موجب پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی می‌شود، گفت:در طول ۴۴ سال انقلاب این طاعت اتفاق افتاده است و به مرحله بروز و ظهور رسیده است و امروز می‌بینیم جامعه اسلامی خود را بازیابی کرده است و در مقابل تفکر صدر صد مادی جهان امروز خود را حفظ و ارتقاء بخشیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از عوامل موفقیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیروی از، ولی فقیه و حرکت در مسیر ولایت بود، عنوان کرد:این اطاعت منجر به موفقیت و پیروزی شد و این شهید بزرگوار هر آنچه را داشت برای اطاعت و پیروی گذاشت و توانست با کمترین امکانات در مقابل داعش بایستد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه جهاد مایه افتخار، عزت و سربلندی است، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس جهاد کردند و امروز در جبهه مقاومت، حماس و حزب الله نیز شاهد جهاد هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله شرط شیعه بودن را تبعیت میدانست، افزود:یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این بانوی بزرگوار تلاوت بسیار قرآن کریم بود و به همه شیعیان نیز توصیه می‌کردند قرآن کریم را بسیار تلاوت کنید و در معانی آن نیز تدبر کنید.‌

این مسئول با اشاره به اینکه امروز جهاد تبیین و اطاعت و ولایت پذیری از مولفه‌های مهم برای بالندگی جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: هرزمان به منویات مقام معظم رهبری توجه شده است موفقیت و پیروزی نیز حاصل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله بهترین الگو برای جهاد تبیین است و اگر جهاد تبیین این بانوی بزرگوارنبود، جریان امامت در همان زمان تمام می‌شد و اسلام در معرض نابودی قرار می‌گرفت.

وی تاکید کرد:امروز این وظیفه بر عهده همه بوده و هرکسی هر آنچه در توان دارد باید برای روشنگری در جامعه تلاش کند.

ارسال نظرات