معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار چرداول گفت: امپراتوری دروغ آمریکایی که ابزار اصلی آن رسانه‌های هستند جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است و امروز وظیفه همه است تا به در مقابل دشمن از جوانان و نوجوانان حمایت کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۹۳
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول نارنجی گفت: آمریکا در ایران ظلم‌های فراوانی از قبل انقلاب، اوایل انقلاب و تاکنون انجام داده است. چندین هزار شهید تروریستی توسط ایادی آمریکا در ایران به خاک و خون کشیده شدند، هواپیمای ایرانی توسط آمریکا سرنگون شده، چقدر از دانشمندان ایرانی با هدایت آمریکا به شهادت رسیده‌اند، مانند شهید شهریاری و دیگر شهدای هسته‌ای همین‌الان هم آمریکا با تحریم‌های ظالمانه حتی با تحریم دارو به مردم ایران ظلم و ستم می‌کند، آمریکا با عنوان حقوق بشر بیشترین ظلم و ستم را نسبت به بشریت دارد.

 

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار چرداول گفت: در حقیقت، رویکرد عملی آمریکا در ستم به بشریت، بر اساس بی‌اعتنایی به آموزه‌های دینی، عقل و فطرت سالم انسانی است، افزون بر آن، آمریکا مثل بعضی از موارد دیگر حتی به قوانین بین‌الملل هم پایبند نیست. برای نمونه، در اعلامیه جهانی حقوق بشر در ماده پنجم آمده است: هیچ‌کس را نباید مورد ظلم و شکنجه و رفتار یا کیفری تحقیرآمیز، موهن، یا خلـاف انسانیت و شأن بشر قرارداد اما خودش دقیقاً این اعمال را در دنیا با مردم مظلوم جهان انجام می‌دهد.

 

نارنجی گفت: باید توجه داشت که در اغتشاشات سال گذشته همه دشمنان انقلاب اسلامی به رهبری آمریکا دور هم جمع شده و یک برنامهٔ جامع برای مقابله با ایران طرح کردند که هدف اصلی آن انحراف مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان است.

 

وی بیان داشت: باید بدانیم که با چه دشمنی روبه‌رو هستیم و از کجا ضربه می‌خوریم ما باید در فضای مجازی با دشمن‌رو به رو شویم دشمن در این فضا سعی دارد تا جوانان و نوجوانان این مرزوبوم را به انحراف بکشاند چنانچه در سال گذشته بیشترین محور فعالیت دشمنان در فضای مجازی بود به همین دلیل رویکرد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

 

نارنجی تصریح کرد: امپراتوری دروغ آمریکایی که ابزار اصلی آن رسانه‌های هستند جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است و امروز وظیفه همه است تا به در مقابل دشمن از جوانان و نوجوانان حمایت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار