پاسخگویی به مردم از مصادیق کارآمدی نظام اداری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: پاسخگو بودن مسئولان به مردم از مصادیق کارآمدی نظام اداری و شفافیت در کارها به شمار می رود که از دیرباز مورد توجه و تاکید قرار داشته است.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۹۶
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ خلیل احمد سلامی در آیین امضای تفاهمنامه همکاری سامانه سامد ۱۱۱ و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: در نظام مدیریت اسلامی هر مسئول همیشه باید در قبال سوالات و مطالبات مردم خود را پاسخگو بداند، چون پرسشگری و مطالبه گری حق مردم است و باید به آن توجه شود.
وی افزود: تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری (سامانه سامد ۱۱۱) سیستان و بلوچستان در راستای رسیدن به اهداف رسیدگی و پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردم استان به ویژه جامعه کار و تولید و تعاون در بستر سامد و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین منعقد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: پاسخگویی به موقع و سریع به درخواست ها و شکایات مردمی، برقراری راه ارتباطی سریع و آسان مردم با کارشناسان این اداره کل، تهیه گزارش های مربوطه در دوره‌های زمانی خاص و ارسال به دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفته است.
سلامی گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله دستگاه هایی است که کمترین میزان نارضایتی مردمی را دارد و این مهم در سایه تلاش همکاران این مجموعه در ارائه خدمت بی منت و تکریم عملی مراجعین در جای جای این استان پهناور محقق شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار