مسابقات شنا ویژه فرزندان کارگران کارخانجات و شرکتهای زنجان ویژه هفته بسیج برگزار خواهد شد

زنجان- فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان از یک دوره مسابقات شنا خبر داد و گفت: این مسابقات توسط حوزه مقاومت بسیج کارگری ویژه فرزندان کارگران شرکت‌ها و کارخانجات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۴۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

مسابقات شنا ویژه فرزندان کارگران کارخانجات زنجان ویژه هفته بسیج برگزار خواهد شد

جواد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری شهید جان نثار و شهید بهشتی اقدام به برگزاری مسابقات شنا ویژه فرزندان کارگران کارخانجات، شرکت‌ها در ۱۷ آذر ماه در سه رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال و در چهار ماده کرال سینه، کرال پشت، قورباغه، پروانه کرده است.

وی بیان کرد: این مسابقات با همکاری اداره برق، آب و فاضلاب، شرکت شیر پگاه و هیات شنای استان زنجان در استخر شهید شهبازی مجموعه ورزشی پانزده خرداد زنجان برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه‌بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با بیان اینکه تعداد شرکت کننده در این مسابقات ۱۰۰ نفر می‌باشد گفت: در این مسابقات شناگرانی از اداره آب و فاضلاب، شرکت‌های پارسوئیچ، تسکو، نفت، گاز، نخ تایر، توزیع برق، خطوط لوله و مخابرات، راه آهن، اداره کل فنی و حرفه‌ای و پایگاه شهید سلیمانی شهرک صنعتی نوآوران حضور دارند.


وی افزود: هدف از این مسابقات ایجاد شور و نشاط در فرزندان جامعه کارگری و همچنین استعدادیابی و معرفی به تیم‌های شهر زنجان وتیم مقاومت می‌باشد.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
آخرین اخبار