خبرهای داغ:
باحضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

"حال خوش مددجویان چهارمحال و بختیاری با افتتاح ۶۰ واحد مسکونی‌ خود "

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از تفاهم نامه ساخت 400 واحد مسکن مددجویی در استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۹۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری گفت: در بحث کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تفاهم نامه ای با کمیته امداد استان برای  سال 1401 و 1402 به تعداد 400 واحد داشتیم که تا الان 265 واحد به طور کامل تحویل مددجویان شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  افزود: 135 واحد باقیمانده هم ان شاءالله تا پایان سال آماده تحویل به مددجویان خواهد شد و امروز هم 60 واحد باحضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح و یک واحد به صورت نمادین در شهرکیان تحویل مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان شد.

وی ادامه داد: طبق تفاهم نامه بخش آورده که اصل زمین است از سوی مددجو است و ساخت هم  تیپ مشخص دارد که بالای 55 متر با مشارکت کمیته امداد و سپاه ساخته می شود و اگر اضافه تر از آن بخواهندٰ خود مددجویان برای ساخت ‌آن مشارکت می کنند که تقریبا حدود متری 7میلیون تومان هزینه مصالح و دستمزد کارگر می شود و دلیل پایین بودن هزینه استفاده از گروه های جهادی برای ساخت می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار