خبرهای داغ:

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان در پیامی فرارسیدن روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۲۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار جواد فرامرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان در پیامی فرارسیدن روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

سلام بر دانشجویان عزیز،

16 آذر سال 1332 و روز دانشجو، یادآور حماسه‌ آفرینی و روحیه ضد استکباری دانشجویانی شجاع در دانشگاه‌های ایران است. دانشجویانی که با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش‌های ملی و دینی ، در برابر استبداد و ظلم ایستادند و نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

امروز نیز دانشجویان، همچون گذشته، در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار و بی‌عدالتی ایستاده اند و با آگاهی و بصیرت، در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نقش‌آفرین هستند.

دانشجویان عزیز، شماها امید امروز و سرمایه‌های آینده کشور هستید و این امر اقتضاء می کند که با ایمان و امید و تلاش ، در مسیر پیشرفت و تعالی خود و ایران اسلامی گام بردارید.

در این روز عزیز، بر خود لازم می‌دانم، ضمن تبریک این روز به شما دانشجویان عزیز، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند شما در سنگر مهم دانشگاه ، تقدیر و تشکر کنم.

امیدوارم، در سایه الطاف الهی و با ایمان و توکل به خداوند متعال و تکیه بر دانش و توانمندی‌های خود، در مسیر تحقق آرمان‌ نهایی انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید و نقش مهمی در ساختن ایرانی آزاد و آباد و مستقل ایفا نمایید.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار