پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور ریگان به مناسبت روز دانشجو

کد خبر: ۹۵۶۱۷۲۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز دانشجو، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان ریگان پیام تبریکی صادر نمود.
در پیام عباس زید آبادی آمده است:
در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سه جوان دانشجو به خاطر مبارزه با نظام استکباری و یک روز قبل از آنکه به نیسکون، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دکترای افتخاری بدهند به شهادت رسیدند. این روز، روز دانشجو نام گرفت و این حرکت آزادی خواهانه و استکبارستیزانه در دستور کار دانشجویان ما قرار گرفت.
ضمن تبریک روز ۱۶ آذر روز دانشجو به همه دانشجویان عزیز از خداوند منان سعادت و توفیقات روزافزون جوانان دانشجو را مسئلت داشته و امیدوارم دانشجویان ما بتوانند در مسئولیت بزرگی که در جهت علم آموزی و ارتقاء سطح صلاحیت‌های خود و خدمت به مردم دارند موفق باشند.
امنیت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که در شرایط حساس همواره نقش فعال و تاثیرگذاری در حیات نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند. لازم است جوانان دانشمند و آگاه با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عزمی جهادگونه در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنند و میهن عزیزمان را به جایگاهی شایسته برسانند.
اینجانب با گرامیداشت و تبریک این روز ماندگار، از خداوند بزرگ برای دانشجویان ایران اسلامی در همه امور توفیقات روزافزون مسئلت می‌نمایم وامید آن دارم که جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام کشور خود در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار