خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی فلسطین با محوریت شهید معظم محمد حسین اثنی عشری شهید شاخص

شهرستان دزفول در سال ۱۴۰۲ و تنها شهید جبهه مقاومت اسلامی فلسطین از خوزستان با حضور پر شور مردم شهید پرور و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۸۵
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی ، فرهنگی سفیران ایثار شهرستان دزفول آیین گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی فلسطین با محوریت شهید معظم محمد حسین اثنی عشری در تاریخ ۱۴ آذر ماه با حضور پرشور مردم شهید پرور و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار گردید

در این مراسم حجت الاسلام بهرام پور امام جمعه محترم شهرستان دزفول به بیان سخنانی در خصوص شهید و شهادت پرداخت و به گوشه ای از نمونه هایی از معنویت شهدا اشاره داشتند و در خصوص شهید اثنی فرمودند شهید اثنی عشری مصداق مهاجر شهید میباشد که از کشور خود برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی مهاجرت کرد و نهایت بشهادت رسید.

در ادامه مسئول قرارگاه سفیران ایثار به بیان خصوصیات شهید محمد حسین اثنی‌عشری به گوشه ای زندگی نامه ایشان پرداختن و به لزوم معرفی شخصیت این شهید معظم مردم استان خوزستان بعنوان تنها شهید جبهه مقاومت اسلامی فلسطین تاکید داشتن.

پخش نماهنگ،سرود، شعر بخشی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بودند در پایان از خانواده شهید اثنی عشری تجلیل بعمل آورده شد.

شادی ارواح طیبه کلیه شهدا، شهدای جبهه مقاومت اسلامی فلسطین خاصه شهید معظم محمد حسین اثنی عشری صلوات

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار