سید مسلم حسینیان که مدیرکلی استاندارد استان را نیز به عهده دارد در جلسه شورای مرکزی راهبردی یاران انقلاب اسلامی بعنوان دبیر جریان شریان در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۹۳
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،شبکه مرکزی شورای راهبردی یاران انقلاب اسلامی تشکیلات جدید و متشکل از جوانان انقلابی ومتعهد به ارزشهاست، شاید میزان جوانگرایی وانقلابی‌گری این مجموعه تفاوت‌هایی با سایرین داشته باشد.

تشکیلات شریان در ۱۰ محور اصلی در کشور شروع به کار کرده که یکی از محورهای فعالیت شریان شناسایی نیروهای توانمند و مستعد در‌ سراسر کشور می باشد. حضور چهره‌های مطرح کشوری،در کنار حضور معنوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل سابق دیوان محاسبات کشور در این جریان تشکیلاتی انقلابی بسیار قابل توجه می باشد.

تحول در نظام حکمرانی کشور از طریق شبکه سازی اثر گذار، آینده نگر، پویا، کارآمد و ارزش‌مدار جهت نیل به پیاده سازی تمدن نوین اسلامی وحکمرانی متعالی از ماموریت های این مجموعه تشکیلاتی بزرگ در کشور است.

لازم به‌ذکر است: برای تشکیل کمیته های تخصصی ده گانه در استان و در راستای جذب و حضور افراد صاحب نظر و فعال تشکیلاتی و همچنین جوانان و نخبگان استان بزودی فراخوان‌هایی برای شبکه‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد گرفت. گفتنی است ارتباطات قوی فرزندان استان با پایتخت کشور می‌تواند در گره‌گشایی از بخش زیادی از مشکلات موجود استان تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

ارسال نظرات