تسهیلات اشتغال در همدان:

پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از اعتبارات تکلیفی اشتغال استان همدان از محل های تبصره 16، تبصره ۱۸ و تفاهم نامه با دستگاه هایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، بنیاد برکت، بنیاد شهید، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری و بنیاد مستضعفان در هشت ماهه امسال به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۱۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان یوسف شعبانی اظهار کرد: تعهد اشتغال امسال ۲۰ هزار و ۷۰۶ نفر است و تاکنون ۱۸ هزار شغل ایجاد، در سامانه رصد ثبت و پایش و نظارت بر اشتغال و خدماتی از جمله صدور مجوز تسهیلات و مشاوره انجام شده است.

وی یادآور شد: سامانه رصد اشتغال با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور رییس جمهور برای جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغال و خدمات‌رسانی به متقاضیان و جویندگان کار ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه نظارت بر اشتغال ایجاد شده و صحت سنجی اشتغال ثبت شده در حال اجرا است افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون در پی عملیات میدانی و نظارت های انجام شده توسط بخش خصوصی ۴۰۰ مورد خروج از کار به دلیل تناقض در مدارک تسهیلات اشتغالزایی ثبت شده است.

شعبانی گفت: رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم ایجاد اشتغال ثابت و پایدار با هدف افزایش رفاه اجتماعی است و اولویت های در نظر گرفته شده اشتغال استان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و نظارت‌ و پایش انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار