فرمانده سپاه قدس گیلان

عزت و اقتدار این مرز و بوم مرهون رشادت شهدا می‌باشد

یادواره شهدای حقوقدان استان گیلان با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۴۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

عزت و اقتدار این مرز و بوم مرهون رشادت شهدا می‌باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،فرمانده سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای حقوق دانان استان گیلان عزت و اقتدار این مرز و بوم را مرهون رشادت و دلیرمردی فرزندان رشیدی دانست و اظهار کرد: شهدا با نثار جان خویش درس عزت و آزادگی را به جهانیان نشان دادند و دشمنان زیادخواه ایران اسلامی را به کرنش مقابل اراده ی ملتی شهیدپرور و کمال جو وا داشتند.

 

سردارسرتیپ‌دوم پاسدار حمید دامغانی تحولات اخیر غزه را ثمره ی تاسی امت اسلام از آرمانهای والای انقلاب مبنی بر ایستادگی مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی برشمرد و افزود: به فضل الهی، روند فعلی در بستر پیروزی جبهه ی اسلام بر کفر جهانی، به حصول نتایجی مبنی بر اضمحلال اسراییل غاصب خواهد انجامید.

 

عزت و اقتدار این مرز و بوم مرهون رشادت شهدا می‌باشد

سعادت دنیا و آخرت در بستر تاسی از سیره ی شهدا میسر است

آیت الله فلاحتی ؛نماینده ی ولی فقیه در گیلان، بر لزوم تاسی از مکتب درس آموز و انسان ساز شهدا تاکید کرد و گفت: این مکتب، تجلی رابطه ی انسان های خالص با معبود، کلام وحی و معنویت است. 

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با استناد به آموزه های اسلام اصیل، به تشریح مقام والای شهدا محضر حضرت باریتعالی پرداخت و افزود: امروز ارواح طیبه و تابناک شهدا همچون ناظری امین، یاریگر انسانهای حقیقت جو و آزاده ای ست که در مسیر ارزش های ناب گام می نهند و برای نجات زمانه از ظلم و جور زیاده خواهان عالم تلاش می کنند.

 

عزت و اقتدار این مرز و بوم مرهون رشادت شهدا می‌باشد

ضرورت پاسداشت یادو نام شهدا 

رییس کل دادگستری گیلان نیز در این مراسم بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدا تاکید کرد و تاسی از سیره ی آنان را موجب تشخیص سره از ناسره و تسریع در روند تحقق جامعه ی مهدوی دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در همین راستا الزام عملی به آرمانهای پاک شهدا را حلقه ی مفقوده ای دانست که تلاش برای تحقق کامل آن، زمینه ساز نیل به تعالی در بستر کارآمدی خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: توسل دائم به شهدا از فرصتها و عنایاتی ست که در پرتو آن می توان به حاجات دست یافت و به سرمنزل مقصود رهنمون شد.

 

در پایان هم از ۷ خانواده ی شهید حقوقدان و ۲۵ کارمند نمونه ی دادگستری استان قدردانی شد.

عزت و اقتدار این مرز و بوم مرهون رشادت شهدا می‌باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار