معاون اجرایی قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

انقلاب اسلامی یکی از پنج انقلاب بزرگ دنیا است

معاون اجرایی قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان مردمی‌ترین و یکی از پنج انقلاب بزرگ دنیا است.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۱۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رحیم لیالی در سلسله‌نشست‌های تخصصی جهاد تبیین که برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از واحدهای کارگری سیستان و بلوچستان برگزار شد، بیان کرد: در دوران حکومت قاجار و پهلوی که ۱۸۶ سال به طول انجامید، ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۱۱ کیلومتر از خاک ایران عزیز تجزیه شد، درحالی‌که امروزه در رسانه‌های معاند در راستای تطهیر آن دوران برنامه‌سازی می‌شود.

وی افزود: جنگ شناختی یکی از حربه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است که باهدف اثرگذاری بر ذهن افراد بخصوص جوانان و نوجوانان و تحریف و لاپوشانی واقعیت‌ها طراحی شده است.

معاون اجرایی قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حالی امروز به‌واسطه ظهور شبکه‌های اجتماعی دشمن افکار مردم را نشانه گرفته که در این فرایند، اصل بر القای یاس و ناامیدی و ترسیم چهره خاکستری از آینده ایران اسلامی و همین‌طور تطهیر چهره معاندان و چپاولگران قرار دارد.

وی از انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان مردمی‌ترین و یکی از پنج انقلاب بزرگ دنیا نام برد و ادامه داد: این انقلاب بزرگ در سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و حضور مردم توانسته است از فتنه‌های مختلف عبور کند و باعث تکثیر گفتمان انقلاب اسلامی به ورای مرزهای جغرافیایی شود.

لیالی گفت: اگر امروز در کشورهای مختلف از جمله انگلیس و آمریکا و فرانسه، راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود، در راستای انتشار گفتمان انقلاب اسلامی ایران و شعار جهانی امام (ره) است.

وی خاطرنشان کرد: در عصر حاضر به برکت تلاش متخصصان بومی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی جهانی شده است و دشمن می‌داند که توان مقابله نظامی را ندارد، بنابراین باید برای خنثی‌سازی دیگر حیله‌های دشمنان از جمله جنگ شناختی و شبهه‌افکنی‌ها، هوشیار بود و تلاش کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار