خبرهای داغ:

از برپایی کلاس عقیدتی تا مسابقه ورزشی در روستا لاسجرد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله از برگزاری نشست عقیدتی ویژه کودکان و برپایی مسابقات ورزشی در روستا لاسجرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۸۰
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دهه فاطمیه در تکیه حضرت زهرا (س) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم ایام فاطمیه هر شب با تلاوت قرآن و قرائت حدیث کسا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا پیوندی و مداحی سعید علیخانی با حضور اهالی شهیدپرور روستا برگزار شد.

او با اشاره به برپایی نشست هماهنگی با فرمانده گردان امنیتی امام علی (ع) جهت هماهنگی امور گردان افزود: گشت عملیاتی و   محله محور بسیج با حضور هشت نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو تا دو بامداد در روستا انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: همچنین در طی برگزاری مراسم دهه فاطمیه در تکیه حضرت زهرا، محمدجواد عبدالهی فرمانده حوزه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) در این برنامه حضور یافت و این مراسم با تلاوت قرآن و و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه و مداحی محمد پیوندی برگزار شد.

معینیان بیان داشت: برگزاری کلاس عقیدتی و احکام برای حلقه شهید نعمت الله شهادت با حضور امام جماعت مسجد از دیگر برنامه های اجرایی است.

گفتنی است مسابقه فوتبال دستی اعضای حلقه ریحانه بهشتی در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با بازی کودکان حلقه ریحانه بهشتی و حلقه قرآنی در جوار مزار شهدای گمنام این روستا برگزار شد.

همچنین به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) نشست بصیرتی با هدف جهاد تبیین همراه با سخنرانی، عزاداری و اطعام در حسینیه روستا برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار