مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز :

دوران قلدری آمریکایی ها به سر آمده است/ آمریکایی ها در برابر ایران محتاطانه عمل می کنند

سردار اسلامی با بیان اینکه دوران قلدری آمریکایی ها به سر آمده است ، گفت : امروز آمریکایی ها در سطح منطقه و جهان در برابر قدرت ایران اسلامی با احتیاط عمل می کنند .
کد خبر: ۹۵۶۰۷۷۶
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج از البرز ، اظهار داشت : چند دهه پیش هیچ کسی تصور نمی کرد روزی فرا برسد که هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی توسط یک کشور سرنگون شود، پایگاه آنها موشک باران شود و منافع آنها تهدید شود و آنها نتوانند پاسخ دهند .

وی با بیان اینکه آمریکایی ها هر روز بیشتر توسط نیروهای ایران اسلامی و محور مقاومت تحقیر می شوند ، افزود : پیروزی انقلاب اسلامی از چهل و چهار سال پیش تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به هم ریخت و امروز آمریکایی ها در برابر قدرت روزافزون نیروهای ایران اسلامی سرگردان و متعجب هستند و با احتیاط رفتار می کنند .

سردار اسلامی با اشاره به پاسخگویی کامل ناو آمریکایی به پرسش های جوانان مومن و غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به زبان فارسی گفت: آمریکایی هرگز اهل پاسخگویی نبودند و تنها منطق زور و قدرت را می فهمیدند و به ملت ها زور می گفتند اما هم اکنون مجبور به پاسخگویی و حساب پس دادن به ایران اسلامی هستند .


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه به قله ها نزدیک هستیم ، خاطرنشان کرد: خودباوری ، اتحاد و وحدت مردم ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه می تواند خیلی زودتر سلطه استکبار جهانی را پایان دهد و عصر جدیدی را به نفع ملت بزرگ ایران اسلامی و آزادگان جهان در سرتاسر دنیا آغاز کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار