خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان: کردستان با بیشترین آمار شهدای زن اهل سنت کشور همچنان پای کار انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: استان کردستان با تقدیم 564 شهیده اهل سنت بیشترین آمار شهدای اهل سنت کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۵۲
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-- از گلستان، بتول نسرکانی «مسئول بسیج جامعه زنان کردستان» در حاشیه اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در شهرستان بندرترکمن برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار زنان ایران اظهار کرد: از مجموع 5 هزار و 400 شهید استان کردستان تعداد 564 شهیده زن اهل سنت تقدیم انقلاب اسلامی شد.
وی از شهادت 72 تن زن ترور در استان کردستان خبر داد و تصریح کرد: هرچه امروز کشور ما دارد مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است و راه شهدا همچنان ادامه دارد.
سرکانی در حاشیه اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز ابراز کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید استان کردستان تنها استانی است که در دوران 8 سال دفاع مقدس همزمان در دو جبهه علیه بعث عراق و دشمنان داخل استان و منافقین جنگیدند.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه نخستین اجلاسیه در سطح کشور است که اهمیت در معرفی الگوی سوم از زن مسلمان بویژه اقوام اهل سنت که از ابتدای انقلاب تاکنون در همه عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی داشته است و این نشان از اهمیتی است که جامعه اسلامی به زنان در مقابله با تفکراتی که امروزه جامعه غربی در جهت تضعیف زنان در سطح جهان از خود نشان داده است.
خبرنگار: سمیرا رجبی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار