زنجان - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در جاده های استان ۱۰ نفر را مصدوم و نجاتگران ۲ نفر را رهاسازی کردند.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۵۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

۲ تصادف در جاده های زنجان ۱۰ مصدوم گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت‌اله هاشمی افزود: ساعت ۱۸:۱۲ دقیقه واژگونی یک دستگاه ساندرو در کیلومتر ۱۷ جاده قیدار به ابهر توسط هموطنان برای امدادرسانی به ندای امداد گزارش شد.

وی یادآوری کرد: برای امدادرسانی به چهار مصدوم این حادثه ۲ تیم‌عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه شهرستان خدابنده همراه آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این سانحه نجاتگران اقدام به انجام‌کمک های اولیه برای مصدومان کرده و یکی از این مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین(ع) قیدار منتقل شد و عملیات ساعت ۲۰:۲۳ دقیقه پایان یافت.

هاشمی به سانحه رانندگی دیگری در آزادراه زنجان-قزوین اشاره کرد و اظهارداشت: این تصادف در کیلومتر ۱۰ لاین شمالی این مسیر ارتباطی بر اثر برخورد پراید با پژو پارس اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این سانحه ساعت ۱۸:۵۱ توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲ تیم‌عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای عوارضی زنجان- تبریز همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این سانحه رانندگی ۶ مصدوم داشت که نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ مصدوم محبوس در خودروها کردند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این یکی دیگر از مصدومان دچار شکستگی لگن شده بود که نجاتگران اقدام به آتل بندی و انجام‌ کمک های اولیه برای سایر زخمی ها کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این‌ عملیات در ساعت ۲۰:۱۱ پایان یافت.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار